Slik når UP ut til unge trafikanter: – Vi ser effekten av det

– Det er ikke all ungdom som leser media, så det er en målrettet intensjon å nå unge mellom 18-25 år, forteller Anders Sjøstrø, distriktsleder for UP.

AKTIVE PÅ SOSIALE MEDIER: UP ser positivt på at de har laget en konto på appen Snapchat. Her publiserer de resultater på trafikkontroller og kommer med informasjon om ulike trafikkregler. Slik når de ut til unge, og enkelte av historiene de deler har over 100.000 visninger. Slik når de ut til den yngre målgruppa.  Foto: UP

Nyheter

UP ser viktigheten av å komme i kontakt med den yngre målgruppen. Derfor opprettet de en konto på appen Snapchat i fjor. Der publiserer de resultater etter trafikkontroller, fredagshilsen fra UP og informasjon om ulike trafikkregler hver søndag. Anders Sjøtrø, distriktsleder for UP i Møre og Romsdal og Trøndelag sier de ser effekten av å nå ut til målgruppen 18-25 år.