Vil hjelpe kriserammede reiselivsbedrifter

Classic Norway Hotels fikk merke den brutale nye hverdagen da Reise-Norge ble stengt ned i midten av mars – nå vil hotellkjeden øke byråprovisjonen for å hjelpe samarbeidspartnere.

Øker provisjonen: – Mens vi og deler av reiselivet nå kan se lysere på fremtiden, er det fortsatt tunge dager for selskapene som var våre beste kundeleverandører i år etter år, sier Stephen Meinich-Bache, administrerende direktør i Classic Norway Hotels.  Foto: Bjørn Brunvoll

Nyheter

– Siden starten har reisebyråene, salgsagenter, pakkereiseselskapene og eventselskapene vært blant våre viktigste samarbeidspartnere. Vi er skyldig dem en stor takk, og nå er det vår tur til å gi noe tilbake. Derfor starter vi i dag Byråløftet og øker provisjonene til 14,5 prosent, sier administrerende direktør Stephen Meinich-Bache i Classic Norway Hotels.